lauantai 1. syyskuuta 2012

2viikkoa koulussa :)

Moimoimoimoimoi taaaaas!

Tänään tuli siis kaksi viikkoo täyteen tota koulua, ja aivan loistavasti menee! Kamuja oon saanu jonkun verran ja päivät lentää iha siivillä, nyt on jo vkloppu hui :) Meijän kouluun on myös tullu lisää vaihtareita, kuvitelkaa; kaks saksalaista joiden molempien nimet on Anna!!! what are the chances... Englanti on mulle edellee aika vaikeeta, vaikka kuten mun kaikki läheiset tietää että englanti ei oo ikinä tuottanu mulle mitenkään kummemmin ongelmia ja aina kiitettävällä linjalla oon menny sen suhteen, niin nyt kun subject ei ookkaa se englannin KIELEN opettelu vaan english literature, eli kirjallisuus niin vähän tuppaa menemään semmone vanhanaikanen kieli ohi korvien. Ainakun on esseetehtäviä tms niin mun pitää oikeesti lukee se teksti kolmeen kertaan AINAKI läpi, ja sit tunti loppuuki jo kun ne on niin pirun pitkiä ne tekstit ja tunnit vain 45min joten voivoivoi.... toivon että se alkaa pian helpottaan!

Tänään meillä oli American History-koe ja tällä viikolla on muutenkin ollu aika paljon kaiken näköstä testiä niin saksasta, englannista, fcs ku historiasta! Historian testistä en uskalla sanoo mitään, itse koe ei ollu mitenkää ylitsepääsemättömän vaikee mutta koska mulla ei ole mikään paras muisti niin pelkään että sekotin joitain tyyppejä keskenään, mutta toivotaan että kunnialla pääsisin läpi! :)
Muuten kouluaineista sen verran että saksa on tajuttoman helppoa, nukun suurinpiirtein siellä tunneilla koska se on päivän ensimmäinen tunti ja me käydään just niitä asioita mitkä mä oon käyny 6.luokalla joten ihan rentoo!
Seuraavana Art, joka on myös äärimmäisen hauskaa, meitä on tunnilla yhteensä noin 8 tyyppiä ja opettaja on aivan ihana:)
Artista Englannin tunnille josta jo kerroinkin, kärsivällisyyttä vaan...
Vuorossa Study Hall jossa pääperiaatteena on olla hiljaa, opettaja eli coach Jones ei välitä vaikka tekstaat, pelaat, kuuntelet musiikkia, luet, teet läksyjä KUNHAN OLET HILJAA, ja opettaja on siis hullun mukava!!! Ja tolla tunnilla oon tutustunu aika moniin koska kun pitää olla hiljaa, niin kaikki tuntuu äärimmäisen hauskalta ja naurun pidättäminen on kaikista vaikeinta noina hetkinä :D
Sitten vuorossa Speech, ollaan tän kahen viikon aikana pidetty jo kolme puhetta jotka mulla on ollu mun kaverista Carolista, vaihto-oppilas ohjelmista ja kesätyöstä. Tosi kiva ja rennon rempsee tunti! Opettaja myös huippu, ainoo ihminen täällä joka tiesi että Suomi on education rank number 1, niin paras!!! :)
Speechin jälkeen lounaalle jonka jälkeen tie vie takasin coach Jonesin luo ja aineena American History. Joka tunnilla kirjotetaan eka kaikki mitä taululla lukee, sit opettaja luennoi taululle kirjotetut asiat ja loppu aika pölistään omiamme.
FCS- family consumer science! Tolla tunnilla oon Carolin kanssa ja siellä on myös paljon pääasiassa freshmaneja.. Ihan jees tunti, ollaan nyt vaan käyty keskustelua semmosesta kerhosta ku FCCLA koska ens viikolla kaikki kerhot alottaa toimintansa.
Viimene tunti onkin pyhitetty Dramalle, halleluujaa sille! Ms Purdom on todella tiukka mutta samaan aikaan niiiin siisti ja rento opettaja, opettaa mulle siis myös englantia! Ms Purdom sanoi jo heti draman alussa että tämä on helppo kurssi, kunhan kaikki muistaa että Ms Purdom on kaiken keskipiste ja ei puhu hänen päälle, me tullaan pitään niin hauskaa-ja sehän minulle kelpaa!!!

Normaalisti koulupäivän jälkeen meen suoraan lenttisharkkoihin koska meillä on joka tiistai ja torstai peli. Tänään kuitenkin saatiin vapaapäivä koska eilinen peli voitettiin, JJEEEEE:) Lenttis on ollu ihan hauskaa, haluan harrastaa sitä lähinnä sen takia etten ihan pullahtais isoks lihapullaks, että saisin liikuntaa ja koska tykkään lenttiksestä, eli en ota sitä niinkään vakavasti (mikä ei tarkoita ettenkö tekisi töitä harkoissa!!! :D) :)

ISE-organisaatio meeting!
Thaimaa, Japani(?), Belgia, Saksa, Suomi, Saksa, Kolumbia, Suomi, Brasilia ja Paulo myös Brasilia :)

Baseballpeli! Diana, Janina ja Abby :)

Eli oltiin tosiaan viime lauantaina Springfieldissä Missourin osavaltiossa kattomassa mun elämäni ekaa baseballpeliä ja oli AIVAN MAHTAVAA!!!! Siis se oli kaikkee muutakin kun pelkkää baseballia, siellä oli kaiken näköstä viihdykettä ja ohjelmaa sillä välin kun miehet ei pelannu, voitettiin muunmuassa pitsa Springfield Cardinals-maskotilta ja mä sain Cardinalsien t-paidan kun niitä katapultattiin siellä! :)
Meitä oli kattomassa peliä tosiaan Diana ja hänen hostperhe, Janina, minä ja mun hostperhe + serkut Nora ja Alex ja grandpa! Oli huippuhauskaa ja ootan niin jo seuraavaa peliä :) Tässä vähän kuvamateriaalia pelistä:








PIZZA!


Nora ja Abby


Buck, minä ja Alex sivussa myös!


entertainment...




Cardinals voitti!!!!

Namnamnamnam


Minä, Alex, Diana, Janina, Nora, Buck ja Abby



Entertainment again!


2 kommenttia: